Tuesday 11 September 2012

RESDUNG?? GATAL PADA BAHAGIAN HIDUNG?? ELERGIC MAKANAN LAUT??

"Saya alami resdung sejak dari kecil lagi.bila dah tak tahan sangat gatal-gatal,sy akan ambil pil loratidin.tp kesannya memang ngantuk la,baik la 2,3 hari lepas tu jadi lagi.bila dah ada baby,saya dah tak makan pil tu walaupun gatal2,saya tahan je sebab risau malam-malam baby nak susu,takut tak bangun.hihi.alhamdulillah,dapat jumpa ngan krim drsneez.sekali sapu dh rse keberkesanannya,siap keluar hingus warna kuning berbau agak busuk,mungkin hingus lama yang terperangkap.alhamdulillah,sekarang dah kurang dah gatal2.trima kasih drsneez"

Puan Nurul Ain
27 tahun
Terengganu



“Saya mempunyai resdung. Apabila makan udang atau makanan berunsurkan udang seperti belacan, hidung saya pasti akan gatal pada malam sebelum tidur, dan apabila waktu pagi pula selepas mandi saya pasti akan bersin banyak kali. Tetapi sejak menggunakan Dr Sneez semua itu tidak ada lagi. Saya boleh makan udang, tidur dengan lena dan bangun serta mandi pagi dengan baik dan sihat. Alhamdulillah."

Muhammad Syafiq
28 tahun
Kuala Lumpur.


Ingin Mencuba? Hubungi saya atau buat tempahan di BORANG TEMPAHAN.


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Popular Posts

Popular Posts