Sunday 9 September 2012

Anak Selsema... Hidung tersumbat? Beralih lah kepada Krim Dr.Sneez.





Menurut Pubmed Health secara purata seorang kanak-kanak akan mengalami selsema sebanyak 6-8 kali setahun.

Secara purata bayaran untuk selsema adalah RM 20.00.

Bayaran untuk setahun antara RM 120-RM 160.00

Dengan DrSneez anda boleh berjimat sehingga RM 110.00 setahun dan boleh menjana pendapatan sampingan.

Untuk tempahan boleh isi borang di BORANG TEMPAHAN.



Anak saya adalah pengguna Dr.Sneeze... Alhamdulillah ianya AMAT BERKESAN...


"Anak saya selalu mengalami selsema dan bersin. Sebelum ni saya menggunakan produk vicks sapu pada hidung. Tapi selsema tetap menjadi-jadi. Kawan sekolej saya memperkenalkan Dr.Sneeze kepada saya dua minggu yang lepas. Alhamdulilah selsema anak saya tiada lagi. Dia dapat tidur malam tanpa ada gangguan bernafas. Tidur lena sampai pagi. Bangun Pagi dengan ceria sekali."


Saya tunggu Testimoni dari anda... Untuk tempahan sila klik di sini... BORANG TEMPAHAN.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Popular Posts

Popular Posts