Wednesday 10 October 2012

BABY SELSEMA & HIDUNG TERSUMBAT

Assalamualaikum dan salam ceria,


Apa perasaan mama's bila baby selsema atau hidung tersumbat? Pasti tak senang hati kan. First time Amni kena selsema dan hidung tersumbat dulu Mama risau sungguh..Maklumlah anak pertama. Mana tak panik....
Itu perasaan biasa sebagai ibu bapa. Kalau boleh kita nak transfer segala ketidakselesaan baby tu dekat kita. Biarlah Mama soksek soksek sampai ke pagi atau asyik sangkut nafas sebab hidung tersumbat asalkan baby sihat dan selesa.


Semasa pantang dulu my baby nafas berbunyi mcm hidung tersumbat. Doktor kata it's common sebab saluran hidung baby masih sempit.
Just nak share medication yang saya guna kat anak saya. Krim DrSneez.. Tiap2 malam saya sapu krim ni kat kawasan hidung utk elak hidung tersumbat. Mlm2 sekarang baby saya tidur lena... saya lagi la lena.... :)


Sekarang saya dah jd Stokist DrSneez... nk dapatkan krim DrSneez boleh hubungi sy SHARIFAH SMS/WHATSAPP 0143388017 . LIKE page saya Amni's Online Shop Facebook



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Popular Posts

Popular Posts