Sunday 7 October 2012

Anak Flu, Cold, Selsema? Meh Cuba Produk Ni!


Sebenarnya, malam ni saya nak kongsikan dengan anda semua satu produk yang saya gunakan untuk anak saya, mungkin juga ada di antara anda yang dah guna, dan pasti mereka yang dah guna produk ni akan bersetuju dengan saya, yang produk ini sememangnya sangat baik dan memberikan hasil yang sangat positf terhadap selsema bayi & anak anda kan? Bagi mereka yang belum tahu dan belum mencubanya, cadangkan krim DrSneez untuk anda gunakan di kawasan hidung anak anda sekiranya mereka selsema, hidung tersumbat atau sentiasa bersin. Berkesan dengan cepat membantu anak tidur lebih lena tanpa merengek di malam hari!

Produk keluaran DRAZMA WELLNESS MARKERTING ni dibuat dr bahan-bahan SEMULAJADI dan mengandungi KUNYIT, JINTAN, HABATUSSAUDA DAN KOPI yang sememangnya berkesan dalam meredakan dan melegakan simptom2 flu dan cold ini. Yang penting, ianya NATURAL dan tiada SIDE EFFECT kepada si pemakai. Tu yg best produk ni. Tak perlu pakai banyak2, sebab pakai sikit pun dah ok sebab Teknolgi THRUDERMAL yang membolehkan ianya meresap kedalam kulit, mungkin anak2 kita akan merengek sedikit di awal pemakaian kerana tidak biasa dengan kopi tersebut, tapi tak lama selepas tuh, mereka akan rasa selesa dan tidur nyenyak. Anak saya juga begitu, bila sy sapukan mula2, dan seminit lepas tuh, dia diam dan rasa lega sepanjang malam.


Maklumat lanjut mengenai DrSneez bole LIKE page Amni's Online Shop.

Boleh order melalui saya SHARIFAH 0143388017.

Harga RM50 sahaja..

Kos penghantaran Semenanjung RM6

Kos penghantaran Sabah/sarawak RM 9

Pembayaran melalui Maybank
153010484922 - Sharifah Nur Khafiah Bt Syed Mohamed

Barang akan diposkan pada hari yang sama jika pembayaran sblm 3 ptg...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Popular Posts

Popular Posts